duminică, 10 ianuarie 2010

Escapism

Am promis aici poze din alte meleaguri, toate pe roti. Oriunde am ajuns ever am inchiriat o bicicleta. Asa te imprietenesti cel mai repede cu un spatiu, ramanand totusi intr-o relatie de buna contemplare a lui. Asa pot supravietui si in orasul meu, reusind inca sa-l admir ca si cum as fi un vizitator.. Dar nu sunt. Aici traiesc! Am facut si eu niste poze in Amsterdam..Uitati-va la astia:

Nu pt ca am suferit accidentul, dar nu mai vad optimist orasul meu si tara asta - adica eliberat de prostie si lentoare. Pur si simplu, vad mai limpede acum ca mintea romanului e distrusa iremediabil. Atunci cand nu de prostie pura la nivel hardware, de virusi precum:  Status, 'moralitate' , harnicie/ambitie,  'cumsecadenie' si alte mizerii si paraziti mentali care-l doboara secunda de secunda.   

Ma roade de data asta gandul sa scap. Pt prima oara serios. Unde sa plec oare? Sunt fotograf.. stiti pe cineva.. ?

Niciun comentariu: